środa, 20 marca 2013

Flat top/buffing brush z Ecotools - czy warto kupic?

Cześć, dziś chciałabym Wam wspomnieć kilka słów o pędzlu, który kupiłam jakiś czas temu, a byłyście bardzo zainteresowane opinią o nim :)
Pełna nazwa: Pędzel do podkładu nr 1290 Buffing Brush
Dostępność: Rossman, Super-pharm, internet.
Cena: 29.90zł - warto szukać promocji :)
Włosie: syntetyczne
Trzon bambusowy, skuwka pochodząca z recyklingu.

Plusy jakie ja widzę:
  • to na pewno miękkość tego pędzla - prałam go już kilka razy i dalej jest bardzo miękki, ciekawe jak to będzie np. za rok czy więcej :)
  • zgrabna rączka, którą dobrze się trzyma i jest lekka
  • szybko schnie, pierze się go bardzo dobrze
  • dostępność i cena - rewelacja
  • można stopniować nim krycie podkładów
  • nie gubi włosów (przy 1 myciu wypadło z niego chyba 3-4 włoski, więc wystraszyłam się ze będą z niego dalej wypadać, natomiast nic takiego nie ma już miejsca)
  • prawie w ogóle nie "pochłania" podkładu
Minusy:
  •  można, posługując się nieumiejętnie, zrobić nim sobie smugi na twarzy

 [na zdjęciach jest on zaraz po praniu, dlatego może się wydawać mniejszy niż w rzeczywistości.]

Szczerze Wam polecam ten pędzel, jeśli zastanawiałyście się nad jego kupnem!:)
Dajcie znać jak u Was się sprawdzi lub sprawdza jeśli go macie!


14 komentarzy:

  1. myślałam nad nim, ale ostatecznie zdecydowałam się na Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy się juz zastanawiałam nad tymi pędzlami i chyba na jeden się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam głównie pędzli Hakuro,ale pewnie się skuszę na ktoryś z pędzli Ecotools:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie;-) Ja jednak mam już swojego ulubieńca do takich zadań z Hakuro;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam podobnego

    Mam nadzieję, że nie będziesz chamska jak inne bloggerki tylko skomentujesz mojego bloga:
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz mam dylemat "życia" Hakuro czy ecotools
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam z tej firmy ale do pudru sypkiego i pędzelek do cieni powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award ;)

    Jeśli masz czas i ochotę, zapraszam ;)
    http://artbyklauu.blogspot.com/


    Oj tak szukam własnie podobnych pędzli ale nie wiem, które są dobre i tak łażę i podglądam recenzje co by któraś o takim nie wspomniała ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciągle myślę nad ecotools albo hakuro i nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam pędzle z SUNSHADE MINERALS i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :D
    + Obserwuje i liczę na rewanż
    zapraszam na mój blog
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamierzam się na kupno pędzla do pudru z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam nad nim :)) jednak nie jestem chyba przekonana, muszę jeszcze pomyśleć :))

    OdpowiedzUsuń

NA KAŻDE PYTANIE ODPOWIEM BEZPOŚREDNIO POD POSTEM :)

Dziękuję za każdy komentarz, jest mi bardzo miło :*
___________________________________________________
Komentarz typu "obserwujemy???" możesz sobie darować :)